28 Mart 2012 Çarşamba

Havalar gene bozdu!

Havalar İstanbul'da gene bozdu. 2 gün önce kalariferleri kapatmışken bugün yine açtık ve yine de evde üşüyorum.

Artık yaz gelsin, güneş yaksın istiyorum ben yahuuuuu

Ama saatler ileri alındı ve saat 19.30'da hala aydınlık olması havanın ne kadar güzel birşey. Bu bile insanın yaz mevsimini sevmesi için yeter.

4 adet nakliyeciyle görüştüm. Hepsiyle ilgili bir sorun çıktı ve hepsi biz size döneceğiz dediler. Beklemedeyim. 2 gündür dönen yok. Daha şimdiden güvensizliğim başladı. Bu nakliye işiyle uğraşan insanlara karşı işte bu yüzden önyargım oluşuyor. Umarım bir tanesi yıkar bu önyargılarımı... Hayırlısı!

Bugün itibarıyla 38 günümüz kaldı gitmemize.... 

Gitmeden Nisan ayında yapmak istediklerime gelince;
Akvaryuma - Koç müzesine - Arkeoloji müzesine gideceğiz Doruk'la birlikte.

Gitmek istediğim 2 tane oyun ve bir konser var. Umarım başarırım bunu.

6 ay için yanıma 6 tane kitap almayı planlıyorum. Bakalım kaç tanesi bitireceğim. 

Offfff çok dolu kafam çok...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder